torsdag 19 februari 2009

Vill man så går det !!!

Pappa vill "låna" min blogg och lägga in en fin historía med en liten film. Och eftersom det är en fin berättelse, så får han ju självklart göra det.

En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du en maraton med mig?”
Pappan svarar: ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton med mig?”
och pappan svarar igen ”ja, min son”, de gör sin andra maraton tillsammans.

En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?” (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen ”Ja”…

Och här kommer videon till denna historia: http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

Bland de häftigaste jag sett!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den var riktigt bra! :)

Anonym sa...

Nu är det nog dax för mamma Sara att uppdatera lite:) Ses tomorrow