tisdag 10 februari 2009

Olles bad


Snygg vá????
Baljan står numer i badkaret, inte på golvet som tidigare. Vi har en riktig badare i familjen, precis som sin syster. Älskar att plaska omkring i baljan och undersöka allt runt i kring. Fick lov att prova den här "mössan" på honom, som man använder när man ska tvätta håret på småbarn. Mamma köpte den på Polarn o Pyret, men jag gillade den aldrig. Men både Olle o jag är duktig på att tvätta håret på det vanliga sättet, så det var mest bara för skojs skull som den fick vara på ikväll. DEt roliga var att han inte ens märkte när jag tvättade hans hår. Mamma tittade på medan jag schamponerade o sköljde det noga. Brukar ju för det mesta tvätta pappas hår när vi duschar...mammas har jag inte fått tvätta, undra varför?!
När Olle badat klart var han så trött så han fick välling o somnade bums.
Hörs imorgon efter tandläkarbesöket...om jag gapar får jag tre bokmärken av mamma ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullungen då...