torsdag 12 februari 2009

Torsdag igen...

Jag har vart på dagis idag. Vi har gjort alla hjärtansdagpyssel på dagis, så jag hade flera grejer med mig hem.
Mamma o Olle har vart på mammaträff hos Malin, Stina och Sigrid. Kanongod Gulaschsoppa o hembakat bröd hade dom fått. Mamma åkte hem o dammsög o skurade lite golv innan jag kom hem. Mormor slutade klockan 14, så då var det perfekt att hon skjutsade hem mig när hon ändå jobbar i huset bredvid mitt dagis. Hade vart fisk på dagis som lunch, så jag hade ju självklart inte ätit. Därför gjorde mamma våfflor som jag fick äta, klämde i mig 3 stycken. Lagade middag Fetaostfylld köttfärslimpa, jättegod! När pappa kom hem klämde jag i mig den sista våfflan. Olle o jag busade med pappa medan mamma var på träning. Sedan slöade vi resten av kvällen. Eftersom jag är ledig imorgon fick jag se på Musse Piggs julfilm. Den valde jag själv. Efter det var det dax att sova.

Inga kommentarer: