måndag 2 februari 2009

-22 grader kallt, burr!!!

Oj vad veckan gått fort. Det har vart dagis, öppna fsk, barngympa m.m
Å så var jag, Olle och mamma till stan en dag. Vi hade så mysigt och jag hjälper ju självklart mamma med Olle när vi är i stan. Jag var på Småland när mamma strosade inne på IKEA. Det är jätteskoj att vara där, jättemycket man kan göra där inne. När pappa slutade kom han ut till Birsta och åt med oss, även farmor och Lennart kom dit.
I lördags kom morbror o moster förbi med sig hade dom Andrea o StorWilma, jätteroligt för det hade jag sett fram emot.
VI har massor med bilder som jag ska lägga ut o visa er från allt möjligt.

Just nu sover Olle så mamma skulle visst ta en genomgång av mina skåp inne på rummet, få lite ordning. Även om det är städat så behövs lite sortering så blir det lättsammare både för mig och mamma.

Olle kryper och far fram som en riktig tuffing, går o håller i sig i saker. Han tror att han är stadigare än vad han är, för ibland släpper han helt och ser jätte kaxig ut. Några vurpor har det blivit men det har gått bra.

I doppresent av morbror o moster fick han en Fisher Price lära gå-/åkbil med massa finesser på, den far han fram på nu hoppande o sparkandes med benen. Ser jätteroligt ut och tro mig ROLIGT är precis vad han har oxå eller vad säger morbror o moster som sett hans framfart? =)

Igår var vi på kalas, kusin Johanna och farbror Hans fyllde år i veckan som var så vi var dit igår. Jättegott fika och roligt att träffa Josse och Elise oxå. Självklart busade kusin Nora och tjejerna med mig =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vart tar dagarna vägen? Snart ska man ju börja jobba igen i princip.. Idag blir det inte så mkt gjort, mer än att plocka o fortsätta fixa härhemma.. Kanske tar o bakar lite oxå, ifall ngn får för sig att komma på fika.
Kanske ska ha hem alla på torsdag?! Ses imorgon,,, Kram

Anonym sa...

Ja absolut, det gick ju med en väldig fart på racer-bilen ;) Och du Wilma var ju jätte duktig att sjunga också, synd bara att jag ("moster") inte kunde se vad alla dina mjukisar var för slags djur.. Hihi.. =)Kramar Glenn och Johanna