tisdag 3 februari 2009

Muffins


Mamma o jag har bakat muffins, jättegoda med hallon och vitchoklad i. Mitt rum är nu helt klart efter en genomgång av mamma, allt är sorterat o klart. Bara lite finjobb kvar ;) Vi hade dock "hjälp" av Olle när han vaknade så det sista for omkring lite med han. Ögonen var som tefat på lillen då han fick rota bland lite grejer på mitt rum.

SÅ när pappa kommer hem ska vi sätta upp några krokar, tavlor m.m så har mamma lovat att sy tyg som vi ska sätta fast under min våningssäng som man kan dra för o göra koja under. För det älskar jag o hon är så less på dessa filtar som hänger på trekvart på sängen. Har precis klämt en hamburgare, så nu blir det lite post o tidningshämtning o sedan handla på affärn. Nu är det bara 13 grader kallt.
Nu går Olle runt vardagsrumsbordet, spelar marrakas (stavning?) och "pratar" som han brukar göra.

3 kommentarer:

MADELEINE sa...

Nu då ;-) Har fixat länken nu, hon måste ha gjort nåt knas.. Ska säga till henne oxå så hon vet om det!! Allt bra med er?? kram

Anonym sa...

Maraccas ;)

Vad duktiga ni har varit.. Nu längtar jag tills på fredag då vi får träffas i "Hissela" =D Kramis //Johanna

Anonym sa...

Åh nu vart jag riktigt sugen.. Såg ju bara såå gott ut med muffins. Hälsa mamma att det är arga snickarn ikväll:) Hoppas Ni får det mysigt ihelgen. Kram