fredag 9 januari 2009

Stackars lillebror

Olle blir bara sämre o sämre i hostan. Han har haft hosta sedan veckan innan jul, då han hade högfeber. Nu har han haft feber i 1 vecka igen och hostan blir värre. Nästan så han inte orkar hosta hela hostningar. Rosslig o kvavd. Han har fått tid hos doktorn idag, hoppas det går bra.
Jag har ingen feber längre och hostan blir bättre när jag tar min astmamedicin. Men jag hoppar över dagis idag med.

Synd att vi är dåliga, för idag är det en till mamma-barnträff. Nu har vi missat 2 den här veckan =( men huvudsaken är att vi blir pigga o krya snart.

Igår hade pappa köpt ansiktsfärgpennor...jag målade pappa o mig själv. Bilder kommer kanske under dagen om vi får tid över till det. Nu ska vi käka lite frukost, men först ska mamma väcka mig, sover fortfarande. Det hade nog mamma oxå gjort om hon inte fått ställa klockan för att ringa till VC när dom öppnade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det var igår Catrin fyllde år! :) JAg skickade i väg ett grattis sms :-)

Trevlig helg!!

Kram

Anonym sa...

Hoppas Ni är friska till nästa vecka så vi kan träffas. Om de inte blir träff hos A på onsdag så kan ju vi ses äändå.. Fredag är Matfors simhall bokad till oss Stöde mammor...