tisdag 6 januari 2009

2 veckor utan nappar...dom bytte jag med tomten mot ett stort paket!

Jag gjorde i ordning paketet själv till tomten. 15 nappar stoppade jag i och så skrev jag ett brev som jag lade med. Papperet var med prinsessmotiv o så satte jag på lila snören.
Lite klurigt att tejpa o hålla i paketet samtidigt, men det är så kul.
Titta så fint det blev!
Utanpå satte jag ett brev till tomten
Med sig till mig hade tomten ett stort paket, precis lika papper o snöre som jag använde till mitt paket...tänk att tomten ser allt jag gör. Jag blev överlycklig och det gick så bra att lämna napparna. I paketet fick jag en stor barbiehäst med en stor vagn. Lyckan var total...tills jag skulle sova på kvällen. Å vad jag saknade mina nappar en stund, men det gick över när vi pratat lite om presentbytet med tomten. NU har det gått 2 veckor och det har funkat "skitbra" som mamma brukar säga...fast jag säger till henne att man inte får säga så.
Inte frågat efter dom en enda gång...JAG ÄR JU STORTJEJ NU!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är Wilma..

Anonym sa...

Vad fint du har på din sida.
Du är så duktig som har slutat med nappen.
Jag ser även att du myser med din lillebror.
Tack för att du hälsade på oss och för att du spelade spel med mig.
mormor.

Anonym sa...

Nu var du duktig Wilma men så är du ju nu en stor-tjej.
Kramar och hälsa lille-bror
kram