onsdag 23 juli 2008

Sovit gott

Sov gott inatt i stugan, det var premiär för mig. Åt frukost och var ute hela dagen. Pappa o morfar letade igen båten. Eftersom det är en släktstuga så visste vi inte riktigt var båten var, men nu vet vi =)
På eftermiddagen packade vi ihop våra grejer och åkte iväg till Ö. Där hälsade vi på Axel m. familj, som är på besök hos sin farmor o farfar. Men Axel sov.
Jag lekte med katten Ture och surrade med alla...det är ju spännande att vara hos Axels farfar för han är polis....letade och letade men jag såg ingen polisbil. Jag vet ju hur Kling o klangs polisbil i Pippifilmerna ser ut, men dom bilarna som jag såg i Ö...liknade inte den. Måste nog leta vidare nästa gång Axel kommer på besök, den borde ju finnas ngnstans.
Vi grillade korv och hamburgare, gottigott!!! En mysig kväll som vanligt med familjen Jonsson/Johansson.

Inga kommentarer: