söndag 20 juli 2008

Härlig dag igen

Vi vaknade hos mormor o morfar vid 8-tiden. Lillebror var vaken en sväng och åt, han vaknade när morbror Glenn skickade sms till mormors mobil vid 3-tiden. Han åt och sedan somnade han om...sov till ca 8 imorse.
Jag killade morfar under foten när jag vaknade, det brukar jag göra när jag sover där. Är jag vaken, så måste ju han oxå vakna såklart. Å så är det så roligt eftersom han är så kittlig under fötterna.
Vi myste hela förmiddagen, lekte bla i lekstugan fram till 14-tiden när mamma o pappa kom cyklande. Vi stannade kvar några timmar innan vi åkte hem. Mamma och lillebror tog med släpvagnen hem med gräsklipparen. Pappa o jag cyklade hem. När mamma körde om oss på Stödebron såg jag så nöjd ut säger hon.
Jag la mig i hammocken och myste, somnade efter en stund. Sov där och när jag vaknade hade vi fått främmande. Det var Madde, Thomas och Amanda som hade kommit på besök. Jag fick en leksakshäst. Jag gillar hästar så den gick hem direkt =)

Dom stannade några timmar och även om jag var lite "rädd" om mina saker och vissa stunder såg ut som om jag vaknat på fel sida så tyckte jag att det var kul att dom kom hit.

Blev lite avis när Amanda ville mysa och pussa på min lillebror, så jag tog o slog mig ner mellan henne o lillebror. Kul att ni kom förbi och hoppas vi kikar förbi i eran stuga så vi kan träffas igen innan ni åker hemöver.

Å vet ni va! Moas mamma Veronica ringde och frågade om inte vi vill komma och leka hos Moa imorgon. Gissa om jag blev GLAD och ser fram emot morgondagen!!! Vi får passa på, för dom ska flytta i höst fick mamma veta ikväll =(

Mamma o pappa hade en jättetrevlig kväll igår även om dom så klart saknade oss. Tack snälla mormor o morfar för att vi fick ha er för oss själva utan mamma o pappa. Både vi o dom behöver det ibland =)

Inga kommentarer: