fredag 18 juli 2008

Badhuset

Sov till 7.30 imorse. Det var tidigt mot för jag brukar vakna, men med tanke på att jag somnade före klockan 19 igår så var det ju bra.
Klev upp o tittade på leksaker på tv, käkade lite välling.
Vid 9.45 ringde mormor o frågade om jag ville åka på badet med henne. Pappa skjutsade dit mig vid 10.30 tiden som vi bestämt. Efter några timmar skjutsade hon hem mig. Då började det att åska och det kom några regnskurar....vet inte när vi hade en hel dag utan regn. hur fint det än har vart vissa dagar, har det ändå kommit regn.

Har ritat lite via en ritgrej som man kopplar till teven, den är jätteskoj och man kan göra mycket på den. Fick den i julklapp.
NU ser jag på Kalle Blomqvist på film, i väntan på glassbilen som vi tror ska komma idag. Ikväll väntar fotboll på IP och imorgon ska pappa på G.R.O.G.G.s (Gemensam Rörelse för Oss som Gynnar Glesbygden) kubbturnering. Förra året vann deras lag, så vi hoppas på en repris.

Inga kommentarer: