onsdag 16 juli 2008

Drakborgen

Idag har jag vart på Drakborgen! tillsammans med min och Alexanders familj. Det började lite tokigt, jag klämde min fot rejält på en elmotorcykel och gjorde illa en tå. Blev jätteledsen, krokodiltårarna rullade på mina kinder, det blödde så jag fick plåster och satt hos mamma ett bra tag.
Men sedan kom jag igång och vi lekte i flera flera timmar. Alexander och jag hade jätteroligt tillsammans med våra mammor o pappor. Det får vi göra om!
Innan vi var på drakborgen uträttade vi några ärenden och även efter vi vart där. Mamma var iväg på vägverket och fotade sig till ett nytt körkort. Hon är rätt gammal...haft körkort i 10 år. När vi gjort allt vi skulle, avslutade vi stadsresan med en fika hos mina älskade morbror Glenn och Johanna. Tack för gott fika, med goda bullar =) Lekte lite i lekparken där innan vi åkte hem.
Jag haltar omkring med min onda fot, så vi får se hur om vi kanske måste på vårdcentralen imorgon.
Jippi, nyss ringde Axels pappa och dom kommer på besök imorgon =) Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: