fredag 18 juli 2008

Lillebror

Min lillebror Olle han växer och växer!! Han är med och kollar, nyfiken på det mesta. Skrattar och småpratar med oss. Han blir jätteglad när han ser mig och jag gillar att kramas och pussas med honom. Eftersom han nästan aldrig skriker, förutom när han är hungrig så blir jag inte less på honom heller. Han mest bara finns med och är nöjd.
Ska lägga in lite bilder på honom sedan så ni får se hur stor han har blivit, om 9 dgr är han 3 månader. Tiden går ju så fort! När vi lägger Olle på mage så han ska träna, rullar han efter en stund över och lägger sig på rygg. Mamma blev alldeles paff första gången, hon säger att hon inte kan minnas att jag gjorde det när jag var 2 månader. Själv kommer jag inte ihåg. Pappa envisas med att Olle är lik honom när han är liten, men vem som helst kan ju se att det är mig han är lik. Okej, visst kan man se vissa likheter med pappas kort sedan han var liten. Men det är min lillebror så det är klart att han ser ut som mig. Titta bara på korten sedan jag var liten så får ni se =)

Själv har jag verkligen visat mamma o pappa att jag är en stortjej. Är inne i en riktigt bra period...äter bra, lyssnar och väldigt lite trotsig. Det uppskattas av hela familjen kan jag lova.

Inga kommentarer: