torsdag 17 juli 2008

Axel på besök

Idag vaknade jag, haltade mig till soffan för att se på Leksaker (tecknat)
Pappa ringde på VC eftersom min "ringtå" är blå. Visade upp tån där och fick där veta att vi får avvakta och se. Troligtvis en stukning. Även om den skulle vara bruten så kan man inget göra, men det är vi rätt säker på att den inte är. Vägde Olle när vi ändå var där, han väger nu 5270 gram. Jag klev upp på den större vågen och jag har gått upp till 15,2 kg.

Efter besöket på VC åkte jag på badhuset till mormor, stannade kvar där och badade några timmar med henne. Jättekul =) tack det var snällt!
Mormor skjutsade hem mig lagomt tills Axel kom på besök med sin mamma o pappa. Dom bor i Borås så det blir bara nån gång per år vi träffas.
Vi har lekt, fikat och ätit mat tillsammans idag. Jättekul att ni kom på besök, vi tittar upp nåt till veckan så vi får träffas igen innan ni åker hem.

När Axel åkte hem, for vi till mormor o morfar för att hämta några grejer. Vips så sov jag (!) klockan vara bara 18.55 och somnade för natten.
Medan jag har sovit ikväll har vi haft främmande. En gammal klasskompis till pappa med familj var på besök. Barnen Olivia och Linnea lekte ute med min lekstuga, rutschkana, sandlåda m.m. Typiskt att jag som aldrig brukar somna nå tidigt hade somnat när vi fick besök av dom. Vi får hoppas att vi kan träffas fler gånger.

Visst är jag händig som kan skriva dessa inlägg när jag sover, men det är ju för det mesta endast då jag har tid för det =) Nattinatti!!!

Inga kommentarer: