söndag 6 april 2008

Söndag...

vaknade rätt tidigt idag. Såg på TV och sedan fikade vi frukost när mamma vakna(!) hon sover ju längre än pappa o mig på morgonen.
Mormor kom på besök med sin barndomsvän Ann-Christine som var på besök från Stockholm. Lekte lite med dom och sedan gick jag ut med mamma. Pappa var redan ute eftersom han höll på att greja med bilarna och även tvätta dom. Hjälpte han att tvätta lite bil och sedan sprang ja omkring på vår tomt och myste. Eftersom jag verkligen älskar att leka ute så sysselsätter jag mig med det mesta där. Rutschkanan åkte fram för ett tag sedan och den tog jag några svängar i. Även min nya trapets i gungställningen är spännande. All snö har ju smält så det är skönt att våren är på gång...då får jag ju snart hem min lekstuga =)

På kvällen var det dags att krypa i säng i tid, för även om mamma är ledig nu några veckor så går jag på dagis mellan 8-15 på dagarna. Jag älskar mitt dagis och blir nog rätt uttråkad om jag ska vara hemma med mammas tråkiga "att göra lista".
Imorgon ska hon förresten iväg till stan och fixa lite av det sista och så ska hon klippa sig. Mormor hämtar mig på dagis då =)

Vill passa på att skicka en grattishälsning till min tremänning Julia som fyller 9 år idag. Tänker på dig och önskade att vi bodde närmare så kunde ses lite oftare.

Inga kommentarer: