söndag 13 april 2008

Bad med mormor på badhuset =)

Vaknade och tittade på leksaker som jag brukar vilja göra när jag vaknar.
Åt frukost med mamma o papppa sedan och vid 11.30 tiden gjorde vi oss klara för att åka till badhuset.
Mormor var redan där och simmade och jag bytte om och hoppade i direkt. Eftersom det är 32 grader varmt i vattnet på lördagar, är det fortfarande 30-31 grader på söndagarna.
Mamma o pappa fick inte vara kvar, jag vill bara vara där med mormor såklart =)
Badade och duschade och sedan kom mamma o pappa förbi och hämtade mig eftersom dom ändå passerade vid den tiden.
Käkade lite lunch och sedan lade vi oss på sofforna alla tre och TOKSOV i flera timmar. Det var jätteskönt =)
Mormor o morfar kom förbi på middag, mormor skulle passa på att klippa mitt hår. Luggen var alldeles för lång, så det behövdes verkligen.
Käkade middag och fikade med dom. Mormor och morfar provade att sjunga lite Singstar. Guitar Hero hoppade dom så länge, tyckte det så lite invecklat ut. Men jag tror att morfar skulle gilla det =)
Imorgon är det dagis så nu måste jag sova. Nattinatti!!!

Inga kommentarer: