torsdag 17 april 2008

Kvällen....

Efter maten följde jag med pappa ut, han skulle bära in dom nya sommardäcken han hämtat i stan och sedan började han kratta lite på framsidan.
Jag lekte i sandlådan. Mormor o morfar kom hit, det var GIF match på tvn som pappa o morfar tittade på. Mormor grejade o lekte med mig å så fikade vi såklart. Det gillar jag skarpt =)
När matchen var slut lade jag mig med min välling och somnade gott efter att pappa garanterat att det inte skulle komma några myggor, getingar och sprindlar... brukar ropa o fråga ibland på kvällarna, så jag vet =) Ikväll hade ju mamma sett en spindel inne som pappa fick lov att döda.
Blev dock lite ledsen när mamma o pappa skulle sova, eftersom dom passade på att ta bort mina plåster och göra rent min hand med alsolsprit.
Vi somnade till slut gott alla tre i mammas o pappas säng =)

Inga kommentarer: