måndag 7 april 2008

Åkte ner på dagis till frukosten klockan 8.00. Myste med mamma innan eftersom vi inte skulle iväg så tidigt som vi brukar annars. Mamma o pappa tycker att det är lika bra att jag får kliva upp i tid och vara på dagis till frukosten så att jag har samma rutiner som vanligt. Annars kanske jag inte är trött när det är sovdags efter lunchen. Idag gick jag lite längre eftersom mormor jobbade till klockan 16. Åkte sedan hem till mig och lekte ute tills mamma o pappa kom hem från stan. Mamma har gjort lite ärenden i stan och klippt sig...så då passade hon även på att ta med sig pappa hem efter jobbet.
Imorgon ska pappa besikta mazdan, vår andra bil så vi tog en sväng i den för att tanka...jag älskar den bilen för då får jag åka fram. Det får jag inte i passaten för där finns det en airbag.
Nu håller vi tummarna för pappa imorgon!

Inga kommentarer: