onsdag 16 april 2008

Cykelpremiär ute!!!

Idag hämtade mamma o pappa mig på dagis vid 15-tiden. Strålande sol, perfekt att pappa bestämt sig för att jobba halvdag. Åkte hem o lekte ute. När mamma gick in o laga mat tog pappa o jag ut min cykel och drog iväg på en cykelpremiär tur på rätta vägen. Cyklade över 1 km, det var jättekul att jag kunde cykla på min egna cykel =) Den fungerar utmärkt!!! Lite vingligt ibland, men jag är ju nybörjare. Tur att det finns stödhjul för då kan man cykla helt själv.

Efter det när vi kom hem åt vi mat med morfar. På kvällen badade jag innan jag lade mig i sängen och såg på Emma-filmen.

Fick en jättetrevlig inbjudan idag till mammas morbror Kalle o moster Eva. Det lät verkligen mysigt och vi ska göra allt för att försöka komma iväg. En helg hos dom med en del av släkten, bla några av mina tremänningar Gustav, Evelina, Julia o Jonathan. Åka på dagsutflykt med Kalle o Evas nya båt, det är en stor katamaran. Ska bli spännande och vi hoppas att vi kan genomföra den resan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du kunde prova ny cykeln ute.. Och det förstår ju jag också att du kan cykla själv, för du är ju så duktig på allt möjligt=D Vi kanske ses något på lördag förmiddag... Jag och morbror Glenn kommer nog att kika förbi en sväng då =OD Kramisar //Johanna