fredag 4 april 2008

Kalas...

Idag har mamma jobbat sista dagen på ett tag framöver...skönt. Men hon själv har nog inte riktigt fattat det ännu. Hon är tjock men rätt smidig ändå ;)
Nu ska hon greja med alla planer hon har och slöa lite innan lillebror eller lillasyster tittar ut. Det är ju sagt 24 april, men vi får väl se...jag hade bråttom och kom 1 vecka för tidigt. Inte för att det behöver bli så denna gång, men man får ändå ha det i tanken.

Imorgon ska vi ha barnkalas för mig...Elsa, Stella, Nils och Alexander kommer. William kunde tyvärr inte för han äter penicillin =( men vi får träffas och byta paket en annan dag.

25 mars fick jag en tremänning till, det är Gustav som blivit storebror till en liten Evelina. Jättesöt!!!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens kalaseri, för efter mitt eget kalas ska vi iväg och gratta min kusin Frida som fyller 13 år.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du fick ett bra kalas ändå, fast att inte alla kunde komma, men det tror jag säkert...=)Tänkte höra om man kanske får komma och hälsa på hos Dig och mamma på onsdag förmiddag?? För jag ska till Stöde på tisdag eftermiddag... Och sedan ska jag vara kvar tills på torsdag.. Jag ska till Tandläkaren vid ett.. Ha det bra..
Kramisar //Johanna

Anonym sa...

Okej.. =) Ja, jag hoppas att vi kan träffas på eftermiddagen, jag ska ju köra bil också.. Men det tar nog inte hela eftermiddagen och det lär inte bli före fem..=)
Kram, kram /Johanna

Jag kan ju höra av mig till Adde imorn eftermiddag...=) Kram ;P

Anonym sa...

Va kul med kalas!!Hoppas du fick mycket roliga presenter. Vilken mage mamma har fått! Kanske hon ska ha tvillingar?! :P
Kram från tant Sofie

Anonym sa...

Hej igen!
Hoppas det är ok att jag har länkat till er sida från min, hojta till annars bara ;-)
Kram Sofie

Anonym sa...

Skönt att få ha Mamma hemma men bra att du får fara på dagis ändå och busa av dig med dom andra barnen.
Ni ska ha det så bra och bara ladda till lillebror eller lilla syster kommer
Kram,kram

Anonym sa...

Det är Farmor som är anonym......typiskt mig...