lördag 12 april 2008

Dans

Imorse var vi på min dans. Jag går på dans på lördagar, det är roligt vi sjunger, dansar och gör rörelser till olika musiksånger. Jag tycker det är roligt, även om jag ibland springer omkring lite. Efter dansen åkte vi hem till pappa. Åt lite och sedan kom mormor, morfar och mammas faster Berit på besök. Mamma fick två fina blommor, som blev jättefin i deras sovrumfönster. Jag fick paket med en Hello Kitty Keps och några söta hårspännen. Tack så mycket =)
Dom fikade med oss innan dom gick hemåt.
På eftermiddagen kom Emma med sin mamma Helen förbi och grattade mig i efterskott. Jag fick ett memory, perfekt eftersom jag gillar att spela spel och slår mamma med hästlängder i just memory...för minne det har jag! Vi lekte tillsammans och smaskade glass. Emma ville inte åka hem när det var dags för det, men jag lovade att hon får komma tillbaka en annan dag.
På kvällen myste vi i soffan och dippade lite äpplen, paprika, gurka och morötter. Det tycker jag om jättemycket, chips vill jag inte alls ha.
Självklart fick jag ju lördagsgodis oxå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som att ni hade en mysig lördag=)Jag tycker nog också att det är godare att dippa grönsaker, och sedan är det ju bättre för tänderna också=D Kramisar /Johanna