lördag 2 augusti 2008

Stöde Marknad

Morbror Glenn kom hit o följde med oss på marknaden. Tyvärr jobbade moster Johanna så hon kunde inte följa med.
Köpte lite godis, åkte många karuseller och tittade på Lägdfotboll.
När vi strosade omkring träffade vi de senaste nykomlingarna i vår bekantskap...lille Elton och lilla Elsa. Då må ni tro att min Olle blev stor, han som är så liten.
Träffade faster Katarina, farbror Hans och kusinerna Nora o Frida oxå. Åkte några karuseller till med Nora. Hans o Nora följde med oss hem direkt eftersom dom skulle äta middag hos oss, faster skulle dock jobba lite så hon kom senare.
Vi käkade alla tillsammans, även morbror kom förbi. Nora o jag har lekt, sett på Kalle Blomkvist m.m. Dom andra har slötittat på tv så klart, en riktig myskväll som man bara längtar efter ibland.
Morbror stack iväg på förfest direkt efter maten. Vi får väl se om han dyker upp i natt o vill låna gästrummet...vi lovade att han kunde göra det. Jag får nog springa ner i gästrummet o kolla läget imorgonbitti när jag vaknar....för då måste vi ju leka såklart han kan ju inte sova bort hela dagen ;)

Förresten så har jag namnsdag idag igen, ett av mina andra namn är Karin.
Även farmor har namnsdag. Grattis grattis!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis själv lilla Gullunge