lördag 13 december 2008

Lucia

Idag är det lucia! Igår var mamma, mormor o jag iväg o kollade på Lucia i kyrkan. Jättefint o duktiga tjejer som sjöng.

Idag har jag o Olle lussat hos mormor o morfar. Bilder kommer senare. Vi var dit på grötlunch, jättegott! Olle åt tomtegröt för första gången. Men det var inget konstigt med det tyckte han, bara gapa som vanligt när det är nåt ätbart.

Sedan jag skrev sist har jag gjort massor, men jag hinner inte skriva om det nu. Ska hjälpa mamma o pappa nu o göra klart allt inför maskeraden dom ska på ikväll. Jag o Olle är hemma os oss med mormor ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ju berätta för mig sen vad mamma o pappa klädde ut sig till, är såå nyfiken.. Hoppas mamma o pappa får en trevlig kväll och hoppas du o Olle har det mysigt hos mormor o morfar. Ses nästa vecka. Kram från Oskar & hans mamma

Anonym sa...

Ja tack, det gör jag gärna... Säg du bara en tid som passar Er.