måndag 1 december 2008

Adventskalendern!!!

Idag är första dagen som man får paket från adventskalendern...både Olle o jag får varsit paket varje dag så kalendern syns inte...bara paketen. Det här är bilder från morgonens paketöppning. Förutom paketkalendern har jag prinsess chokladkalender och en tv-kalender.
Olle har ju lite svårt att öppna sina paket, vilken tur att jag älskar paket och gärna hjälper till.
Jag fick Nalle Puh stickersalbum och stickers till, Olle fick ett rosa flygpplan. Men han var nästan mer intresserad av mitt för det prasslade så gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt med adventskalender.. Hörde nog av mamma att du vart o kikat på Olles paket:)

Anonym sa...

Oh, vad gulliga ni är men vad Olle såg brydd ut när han fick sin klapp men det är ju första gången...