tisdag 19 augusti 2008

Stella på besök

Här är vi förkylda lillebror o jag, kanske inte så konstigt eftersom både mamma o pappa vart förkylda för ett tag sedan. När jag blir förkyld får jag ju dessutom min astma så då har jag det lite besvärligt med hosta. Men min spray fungerar perfekt o jag har blivit en baddare på att ta medicinen.
Stella o hennes mamma Ammi har vart på besök idag, vi bestämde det förra veckan eftersom jag är ledig från dagis idag o även Stella. Jag har längtat sedan dess att vi skulle få träffas, det är inte så ofta. Men vi hoppas ju självklart att det ska kunna bli lite oftare nu när mamma är hemma på dagarna.
Lite bilder från dagen, vi har haft jätteskoj tillsammans. Lekt o skrattat! Mammorna har surrat o Ammi har snusat på lillebror. Även Stella höll honom ett tag o det gillade han verkligen.

Stella o jag har lagat mat som vi äter, å det var så gott!

Stella hade valt kläder själv idag, hon var så fin med byxor, kjol o klänning

Lillebror myste med Ammi, för er som inte vet är hon en go o glad värmlänning som vi gillar jättemycket!!!

Stella o lillebror gosar, lillebror var jättenöjd o fick sitta jättelänge hos min stolta kompis

Inte så lätt att få med två 3åringar som inte vill bli fotograferade. Men här lyckades mamma ganska bra.

Jag lade mig o skulle vila framför Robin Hood i mammas o pappas säng...
efter en stund hittade mamma mig sovande kramande på traktorn. Kanske lika bra att jag får sova en stund eftersom jag förhoppningsvis ska på dagis imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad kul att Stella och hennes Mamma var och hälsade på er. Ni såg ut att ha så kul