måndag 11 augusti 2008

Min säng nu för tiden

Här kan ni se hur hög min säng blev när pappa satte fast benen som vart bortkapad när morbror Glenn var liten. Förut hade jag ett fotsteg att kliva på, nu har jag 3 =)





Min älskade lillebror o jag







Lite OS klädd











Han är så söt min lillebror, det brukar jag säga till mamma varje dag











Bygga pärlhalsband gillar jag verkligen...har en låda med massor av pärlor i, ändå har jag byggt hur många som helst redan. Titta får ni se!

Var o lånade nya böcker med mamma en dag på biblioteket, visst ser dom spännande ut?!


Mamma o jag brukar spela det här spelet...jätteroligt! Man drar blad från trädet tills ngn råkar dra det blad som sitter fast o då flyger trädet i delar o små plastinsekter hoppar fram. Den förlorar!

Inga kommentarer: