onsdag 11 februari 2009

Dagen idag...

har väl inte erbjudit så jättemycket. Vi fort på öppna fsk efter tandläkarbesöket. Stannade inte så länge...
Åkte hem o fikade lite, Olle vägrade sova hela eftermiddagen. Inte förrän pappa kommit hem och middagen var äten somnade han i mammas knä. TIll middag åt jag kyckling o pasta. Mamma o pappa åt Kycklingsoppa. Den rekommenderar dom verkligen. Recept finns för den som vill ha =)

Efter maten städade vi mitt o Olles rum, måste ha vart en bomb som slagit ner där på eftermiddagen. Men nu är det så fint.
Nu ska jag leka med mina barbies och vänta på att pappa kommer hem från träningen. Imorgon vankas det dagis, så jag blir inte uppe så länge till.
Tjing!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack lilla gumman för att du visade sån omtanke och ringde till morfar ikväll innan du skulle sova.
Nu har det vänt så nu mår jag bra.
Jag har inte matat dom där dumma bakterierna på 2 dagar så nu har dom säkert somnat in pga.av hunger
puss o kram till er alla från morfar

Anonym sa...

Hej! De har inte hittat någon än utan kommer bo i hyreslägenhet tills vidare :)

Anonym sa...

Hoppas vi ses imorgon hemma hos M,S & S.