måndag 1 december 2008

Olles pulkpremiär!!!

Vårat hus & garage med jullampor
Tog fram en av mina röda sparkar och körde en sväng. Jag har en spark som jag brukar skjutsa dockan i med min doxksparklåda och sedan har jag en rödspark som det sitter en plog på. Bild på den får ni se en annan gång!

Passade på att laga lite mat utanför lekstugan oxå.

Olles premiärtur i pulka. Han skrattade och sken som en sol hela tiden. Jag är världsbäst på att dra pulkan.


Snowracern fick sig några åk oxå...pappa vart är dynan???

Efter pulkturen fick lillebror bädda ner sig i vagnen medan vi satte upp en utebelysning. Eftersom vi inte skaffat nån adventsgran som vi brukar ha ute, satte mamma belysningen i hängrosen på väggen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är Wilma på att ta hand om din lillebror...