fredag 21 december 2007

Jullov =)

Nu har jag jullov...om det blir som vi tänkt får jag vara ledig och börja på dagis igen 7 januari =)
Nästa vecka ska mamma o pappa jobba torsdag och fredag och då har jag sån tur att jag får vara med mormor o morfar. Tack =)
Veckan efter är mamma o pappa ledig så då får jag oxå ledigt.

Julen närmar sig med stormsteg....igår fick vi besöak av en godistomte på dagis. Spännande och gott!!!

Vi är äntligen klar med inköpen av julklappar...de sista köptes idag. Varje år tänker mamma börja handla i tid, men hur hon än gör så springer hon som en tok sista arbetsdagen. Tur att hon har nära från jobbet, kanske farligt nära (fd 1891-huset) så det går ju bra att springa några snabba ärenden när det behövs.

Jag ser på Ronja Rövardotter, mamma o pappa grejar med lite allt möjligt.
Får väl se hur mycket vi hinner blogga i helgen.

Kram på er alla!!!

Inga kommentarer: