onsdag 21 januari 2009

Dagis

Idag har jag vart på dagis, hade sån tur imorse att jag fick åka buss dit med morfar =) Tack!!! Jag hade jätteskoj och ville inte gå hem när mamma skulle hämta mig. Både positivt o negativt...positivt för att det verkar ha vänt och jag vill gå till dagis, negativt för att mamma får leta reda på mig typ hundra gånger innan vi kommer därifrån =)

Mamma o Olle tog en promenad ner till Öppna fsk som äntligen har öppnat efter julledigheter, alltid lika mysigt o trevlig där. Babysången gillar Olle verkligen och nu börjar det bli fart på dom små.

Åt middag hos mormor o morfar (tack igen) sedan åkte vi hem. Tände ljus i mina glasljuslyktor som jag gjort ute och skottade lite med pappa.

Hjälpte mamma med tvätten, det gillar jag. Nu ser jag på Karlsson på taket, pappa är o tränar, Olle leker och mamma sitter vid datorn ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Wilma!

Jag beundrar din Mamma & Pappa som tar tag i träningen ;) Vi ska också försöka ta tag i den :)