onsdag 22 augusti 2007

Slappardag

Hur varmt som helst ute (och inne) har mest slappat o tittat på film idag (pippi, saltkråkan m.m). Man får det när man är sjuk.
Åt lite köttbullar till lunch och sedan kröp jag ner i vagnen och somnade bums. Vi skulle hämta posten, men när vi kom till lådan då sov jag.
Sov typ 2 timmar och sedan åkte mamma o jag på affären.
Jag brukar alltid ha en egen liten vagn, men idag åkte jag stora vagnen med mamma...gosen o tutten fick oxå följa med in. Var förbi och hämtade lite äppeldricka o sallad hos mormor o morfar sedan åkte vi hem. Nu sitter jag o kollar på Lotta flyttar hemifrån medan mamma grejar lite mat i köket o pappa som nyss kommit från jobbet håller på att grilla.
Imorgon kommer dom o fortsätter med våran nyborrade bergvärme, det ska bli skönt när det är klart. Inte för att vi fryser (tvärtemot, 28 grader varmt inomhus), men att slippa elda för varmvattnet ska bli såååååå underbart säger mamma o pappa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med bergvärme!!
blir lite smått avis...