onsdag 22 augusti 2007

Nu har jag sovit klart!

Det var en mening mamma o pappa vaknade till imorse klockan 05.20. Gissa om dom blev lite snopen. Jag tog gosen o tutten o klev upp direkt! Gick till tvn och ropade till pappa att jag ville se på leksaker (det är mitt ord för tecknat på tvn)
När pappa åkte på jobbet 06.15 klev mamma upp och tog kudde o täcke med till soffan. Vi har vår lediga onsdag idag, men är man inte frisk så vill man inte göra så mycket. Får se om vi åker på affären en sväng snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Wilma
Hoppas du är lite bättre idag, vad tokigt att bli sjuk när man ska börja på dagis igen efter ett långt sommarlov men det tar du igen sen..
Men vad läste jag...hade du ätit en hel potatis!?!? Jag tror jag svimmar!!!!
Kram från Farmor

Anonym sa...

Ja, styr och ställ med dem bara. Visa vart skåpet ska stå. Men glöm inte att mamma måste få ta med sig kudden till soffan, det är bra för mammor!