lördag 28 mars 2009

Sovit hos Moa

Inatt har jag sovit själv hos min kompis Moa i Ånge. Dom undrade om jag ville komma o sova där så vi hann leka, å jag blev så glad. Mamma skjutsade upp mig igår...när vi är på väg till Ånge säger jag till mamma..."jag kan ta väskan och gå in själv så kan du åka direkt"
Men mamma sa att hon skulle följa med in en stund. Efter ett tag åkte hon hem. Jag hade knappt tid att säga hejdå och ge kramar till henne o Olle. När dom åkte hem for vi ner på Mittis och åt middag. Jag åt kyckling, ris, gurka, baguetter m.m. Moas mamma tyckte jag åt bra, och det var mamma nöjd med. Saknade mamma lite precis när jag skulle somna, men inte så farligt. Somnade och vaknade imorse vid 6-tiden. Sedan lekte vi hela förmiddagen tills vi skulle åka. Jag fick åka med Moa, hennes mamma och mormor hem eftersom dom skulle fortsätta till stan.
Jättekul att det gick bra, det var ju första gången jag sov själv hos en kompis.
Mamma o pappa sa att om jag inte skulle klara det så kom dom upp och hämtade mig...MEN HALLÅ klart det gick bra =)
Tack snälla Moa och Veronica för att jag fick komma till er och leka, busa och sova över.

3 kommentarer:

Oskars mamma sa...

Va roligt att det gick bra å sova borta. Nu ska jag snart åka o hämta mamma din hos mormor o morfar. Vi ska ju på modevisning i Församlingshemmet.. Hoppas vi kan ses nåt till veckan. Kram

Farmor sa...

Men vad roligt att du sov hos kompisen Moa, gissar attt ni hade roligt.
Kramar i massor

Sanna sa...

Väntar på lite uppdatering... Vart det ngn shopping annars idag då?