onsdag 12 december 2007

=(

Febern vill inte ge sig, så vi har gett upp lussefirandet på dagis. Lucialinnet och min nya fina luciakrona ligger klar till ingen nytta. Får väl lussa lite för pappa imorgon när han och jag är hemma. Mamma blir borta hela dagen och kvällen för dom har julfest med jobbet. Så jag får rå om min älskade pappa hela dagen alldeles själv. Vet inte hur många gånger jag frågat efter honom idag, men imorgon får vi mysa.

Vi har tokstädat mitt rum och satt upp tomtarna. Jag har vart jätteduktig tycker mamma o pappa, men nu börjar jag bli trött. Sov sen middag idag så jag har vart pigg i kväll. febern ligger på 38.4 och vi ska väl kolla den nu igen innan jag ska sova. Så vi vet om vi ska ta en supp eller inte.

Kanske pappa o jag skriver lite imorgon?! Det är iallafall vad mamma hoppas på =)

Nattinatti!!!

Inga kommentarer: